Шановні колеги!
У 1980-1991 роках в радянській системі освіти з’явилися яскраві острівці нової української школи з українським змістом омвіти. Центральне місце в цьому русі займала Гнідинська школа Бориспільського району Київської області. Вчителі складали свої авторські програми, в шкільному розкладі з’явились нові предмети.
Міністерство освіти України після проголошення незаежності України навіть видало деякі підручники на основі практичних розробок цієї школи: “Андрійкова книжка. Уроки гарної поведінки” (для 1-4 класів), “Буквар” та “Читанка” для 1-4 класів, методичні розробки до уроків українознавства та інші.3
Згодом український змістосвіти поступово відходив з переднього плану, ставав не зовсім актуальним для освіти.
Сьогодні вчителям даються широкі можливості для авторських програм як в інваріантній, так і у варіативній частині.
Пропонуємо педагогам актуальні теми для авторських програм на основі напрацювань Гнідинської школи.
Залишається тільки все це сформувати відповідно до сучасних прграмних вимог. Така робота може бути гарним доробком для успішного проходження атестації.
Настав час максимально повертати до освітніх закладів український зміст освіти!
З повагою, директорка ТОВ “ОСВІТА 3000” – Валентина Стрілько
Тематика уроків народознавства
Матеріали до програми «Основи народної моралі та етики»
Методичні рекомендації з окремих предметів
Вивчення мов корінних народів або національних меншин, інтегрованого курсу “Література”
Курси морально-духовного спрямування
Основна і старша школа. Художньо-естетичний цикл
Трудове навчання (технології). Креслення
Основна і старша школи. Українська мова
Нова Українська Школа. Порадник вчителя
Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогів (стаття)