Клокар Наталія Іванівна

Клокар Наталія Іванівна

Доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, освітній експерт ДСЯО, голова науково-експертної ради ТОВ «Освіта 3000».

Досвід роботи в освіті і державних органах влади: вчитель англійської мови, заступник директора школи з навчально-методичної роботи, директор ЗОШ І-ІІІ ст. №15 м. Білої Церкви, ректор Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, директор департаменту освіти і науки Київської ОДА, професор кафедри менеджменту освіти і права ДЗВО «Університет менеджменту освіти».

Коло наукових інтересів: освітній менеджмент, післядипломна педагогічна освіта, професійний розвиток керівних кадрів закладів освіти, керівних кадрів галузі освіти органів державної влади і місцевого самоврядування, управління розвитком регіональних і місцевих освітніх систем, функціонування та розвиток опорної школи, автономія закладу освіти, супервізія в НУШ.

Співавтор:

  • Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації керівних кадрів закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 13 грудня 2018 р. №1392;
  • Програми підготовки супервізорів і Типового положення про проведення супервізії впровадження Концепції «Нова українська школа», затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 18 жовтня 2019 р. №1313.

Наукові та професійні інтереси:

  • розвиток системи освіти регіону, територіальної громади;
  • розвиток закладу освіти в умовах системних змін;
  • розвиток персоналу та інституційний розвиток закладу післядипломної педагогічної освіти;
  • професійний розвиток керівників закладів освіти, керівників місцевих органів управління освітою;
  • підготовка резерву керівних кадрів галузі освіти;
  • професійні стандарти директора закладу загальної середньої освіти;
  • створення і розвиток внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
  • розвиток громадянських компетентностей керівників закладів освіти;
  • опорна школа в умовах децентралізації управління галуззю;
  • професійні компетентності директора опорного закладу освіти;
  • управління освітнім процесом у закладі загальної середньої освіти;
  • автономія закладу освіти в умовах децентралізації влади, фінансова автономія закладу загальної середньої освіти;
  • підтримка, науково-методичний супровід (супервізія) професійного розвитку керівних і педагогічних кадрів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;
  • організація методичного супроводу професійного розвитку педагогічних кадрів  в умовах освіти місцевої громади;
  • освітній кластер як фактор розвитку системи освіти місцевої громади.